my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Lega rasanya....tapi...

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Hari ni badan rasa lemau pulak, nak demam ada....sakit badan ada.....kena hujan semalam kot? Setengah hari semalam ikut hubby ke bengkel, tercongok tunggu kat situ, tengok orang repair aircond kereta kami. Cuaca pula panas terik sekarang ni......mana larat kalau kereta tak beraircond kan?

Kopak la empat ratus lebih. Dah la duit tu bukan duit aku (duit hubby ler...). Nak buat macam mana, dah nasib kereta tu kena tukar segala bagai, tempoh hayat dia setakat tu je....sebelum ni tak pernah lagi buat hal. Iye la....kereta tu pun dah nak habis bayar, pastilah ada yang rosak sikit.

Lepas settle aircond kereta, terus ambil anak kat sekolah, kebetulan hubby cuti. Kemudian uruskan perkara lain pula, bayar bil letrik yang beratus hengget.

Sebenarnya aku tak sedap badan ni, dalam otak aku macam-macam nak cerita tapi tak mampu nak menyusun ayat. Jadi aku minta maaf la ye.....setakat ni dulu aku update. Mesti korang bosan baca, takde cerita lain nak tulis. Asyik cerita diri sendiri je? Dah nama pun blog surirumah, itu je la yang mampu aku coret. Perkara lain yang sensitif aku tak boleh kongsi, nanti ada pula yang terasa hati. Kekadang apa yang aku tulis, aku tak tuju pada seseorang......tapi bila orang tu terasa, dia kata aku cerita hal dia.......Maaf la kalau terasa...


nota aku: kalau aku pula terasa, mungkin aku yang silap...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)