my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Ada juga telor palsu eh?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Assalammualaikum semua, pagi sabtu yang disirami hujan kawasan rumah kami. Sejuk dan nyaman. Namun kenyamanan ini aku diserang sakit perut dan muntah. Tak pernah selama ini aku muntah kalau sakit perut. Bukan ada apa-apa ye!! Pening, sakit badan, tekak loya, sakit perut dan pedih ulu hati mungkin simpton gastrik. Sebelum ni pun dah biasa alami cuma tak sampai ke tahap muntah pula. Bagaimana pun aku dah telan pil, setakat ni alhamdulillah, belum lagi panggil ambulan......hehe....

Sekarang sibuk2 orang cerita pasal telor palsu, ada juga eh? Macam-macam rekaan sekarang, kalau berfaedah takpe le.......ni tak, menyusahkan orang je. Aku nak kongsi kat sini gambar telor yang palsu tu, mungkin kat blog2 dah ada, kita share sekali lagi.......

Ambil dari facebook kawan....
Agak-agak ada tak kita terbeli telor palsu ni? hurmmm.....macam tak ada beza je........pernah juga masa di kampung mertua, kopek telor, punyalah susah kerana salutan nipis tu melekat. Tapi tak pastilah samada palsu atau tidak. Kalau tak direbus, mana la nak tau palsu? Dibuatnya kita goreng telor, tak nampak la kepalsuan tu melainkan kena belek bentuk dia. Menyusahkan betul!!

2 ulasan:

  1. ade jugak telor palsu? ade ape effect ke?

    BalasPadam
  2. a ahla, nak2 kita terus ngap je..acaner tu..

    Jemput singgah yer
    http://dalilablogez.blogspot.com/

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)