my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Tak sihat pun nak berblog?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Pagi ni aku rasa sakit perut, sakit kepala, sakit badan, sakit tapak kaki.......aduh...semuanya sakit sangat. Entah kenapa tetiba je menyerang. Agaknya sebab aku bersenam hari tu kot? Tapi takde la beriya-iya sangat, aku buat perlahan-lahan je.

Nak kata kena hujan, tak juga. Nak kata kerja teruk kat rumah, tak juga. Salah makan, tak juga sebab anak dengan hubby ok je. Tapi takpelah, ni sikit je dugaan Allah bagi. Bukanlah nak merungut cuma terfikir apa penyebabnya.

Bagaimanapun tugas seorang isteri dan ibu, wajib aku jalankan. Takde istilah 'cuti' bagi kami surirumah. Dalam pada tak sihat, sempat juga berjalan ke blog orang lain. Iyelah......duduk tengok komputer sambil komen sana sini bukannya keluar tenaga sangat.

Ok, maaf la kalau aku jarang balas komen teman-teman di blog ni sebab biasanya aku akan berkunjung ke blog teman-teman. Itu lebih adil rasanya.

5 ulasan:

  1. Kak, esok cuti, ajak abg fahmi p jalan2 amik angin..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Yati...terima kasih

    Min...abg keje daaa..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)