my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Raikan...hari ini..

Selamat berhari minggu teman-teman semua. Apa perancangan agaknya? Pastilah masa seperti ini di penuhi dengan aktiviti yang berfaedah. Kakpb macam biasa nampaknya.

Cikgu fahmi dah tempah kek untuk kakpb semalam......jeles tak? Suami tempah kek untuk isteri, takkan ada yang jeles? Kakpb bukan nak makan sangat kek tu......kan tengah diet.....: Tapi diet ketat pun, nak juga makan...rugi ahh...beli mahal nak tengok je?

Ok.....kejap lagi nak berhias, jumpa nanti malam....assalammualaikum:

5 ulasan:

  1. seronok dapat kek..rasa dihargai..

    BalasPadam
  2. wah...bestnya..nak sikit kek tu..hehehe

    BalasPadam
  3. Bestnya dapat makan kek... jealous tau..hehe

    BalasPadam
  4. Bestnya dapat makan kek... jealous tau..hehe

    BalasPadam
  5. nak tengok kek..nak tengok...jgn makan banyak2 kek tu, nti diet tak berkesan..hehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)