my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

WW: selama ni tak kisah

Selama berblog, kakpb tak pernah nak lihat siapa yang jengah blog ni. Ini kali pertama kakpb skodeng siapa yang 'suka' sangat mengintai kakpb.

16 ulasan:

  1. Kakcik selalu juga mengintai di sini, kan? :)

    BalasPadam
  2. Agak-agak ada tak kakak sebab kakak selalu juga menginati blog zana:)

    BalasPadam
  3. ala... sy tak de ke kak? hehe... selalu gak dtg sini tau...
    salam aidiladha buat kak PB sekeluarga

    BalasPadam
  4. Selalu gak intai2 kat blog kakpb ni.

    BalasPadam
  5. kalau nama ucu x de...siap akak..ucu korbankan akak hari jumaat ni jugak...hahahahahha

    selamat menyambut aiduladha ye kak...w/pun raya korban, harus juga bermaaf2an...betul tak...?

    BalasPadam
  6. Intan jarang2 ngintai sebab jarang update blog..hehe..tp insyallah pasni nak ngintai lah blog2 kawan2 termasuk blog kakpb..:)

    BalasPadam
  7. same la kite, tak penah amek tau pun :)

    BalasPadam
  8. Kadang2 Nur pun buat juga seperti ini.
    Salam Aidiladha buat Kak Zana sekeluarga..

    BalasPadam
  9. salam kak pb.. blk kg ye raya.. tun raya kt bintulu :(

    BalasPadam
  10. selamat hari raya haji kak pb
    memang kan kita tak ambik tahu tp sekali sekala tgk ok he he tq ye k.pb pun intai blog kita he he
    mesti berseri2 k.pb ni sb lama amalkan epo tu tu, sy dulu pastu berenti-renti skrg nk mula balik
    dulu ex bos yg bgtau rahsianya

    BalasPadam
  11. saya dah jarang buka tenet..ada ke idak nama saya ye..

    BalasPadam
  12. Intai jangan tak intai..Selamat Hari Raya Aidil Adaha k.pb!

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)