my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

WW: Berpantang Maut sebelum Ajal

Ini kisah benar
Kereta MIL accident di highway Melaka
Seorang koma, seorang lagi alhamdulillah tiada apa-apa kecederaan
Peringatan : berhenti rehat jika mengantok atau letih
Penting : doa, selain drp itu... serah padaNYA

26 ulasan:

  1. Kereta MIL?

    Siapa yang koma tu Zana?

    Semoga semuanya akan pulih kembali walaupun kereta itu sangat teruk keadaannya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye kakcik, kereta mertua, yg bawa adik ipar zana. Koma kwn adk ipar.

      Padam
  2. Smoga yg kemalangan tu cepat sembuh ye n dlm perlindungan Allah SWT.......teruk keadaan keta tu!

    BalasPadam
  3. ya allah teruk btl keta tu kak..klu tgk dr keadaan x sangka ada yg x apa2..btl tue..brpantg maut sblum ajal namanya..smoga yg koma tue akn segera sedar..doa terbaik utk mereka semua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye zila, mereka pun mcm tak percaya.

      Padam
  4. Ya allah. Seorang koma? Siapa? Semoga Allah permudahkan urusan kesemuanya.

    BalasPadam
  5. allahuakbar...takutnya tengok... moga2 tak ada apa-apa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, adik ipar cuma mc dua hari je.

      Padam
  6. MIL tu apa...mother in law...? ya Allah...semoga yang koma tu cepat sedar lah ya...pada yang pergi Al Fatihah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iye Marsita, kereta mertua. Takde yg pergi, semua selamat alhamdulillah.

      Padam
    2. Ohh alhamdulillah...tu lah bila baca cepat sgt sampai silap faham...trimakasih singgah rumah Mas ya...

      Padam
  7. Assallamualaikum kak Zana..

    Ya Allahhh... permudahkanlah segalanya bagi yang terlibat.. Harap yang koma segera sedar dan beransur sihat seperti sediakala..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummussalam Nadz, terima kasih doanya.

      Padam
  8. Salam Kak Zana.. Ya Allah.. teruk benar remuk kereta tu.. Siapa yg koma tu kak? Kami doakan semuanya dipermudahkan.. Sabar ye kak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. W'slm Nur, alhamdulillah semua selamat, terima kasih Nur.

      Padam
  9. Astaga... teruknya..... saya doakan agar semuanya baik2 je kat sana..amin..

    BalasPadam
  10. ngeri kalu dgr cerita accident ni...semoga yg terlibat beransur pulih ye kak pb

    BalasPadam
    Balasan
    1. kakpb pun mcm tu juga. terima kasih mama.

      Padam
  11. as salam k.zana...

    smoga keluarga akak tabah yer...kemalangan x berbau, jadi peringatan kenalah selalu berhati2...

    lama ke akk pg bandung.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wslm Ucu, insyaallah akak sentiasa tabah.
      Pergi Bandung 4 hari je ucu.

      Padam
  12. alhamdhulillah MIL zana tak apaapa. yg koma..semuga cepat sedar dan semboh.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)