my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Ujibakat kem bola 1MCC

Bangun 4,30 pagi, semangat tu......goreng spageti, air teh o, air kotak, pinggan dan sudu bagai semua siap dalam beg. 7.00 am dah pun sampai rumah opahnya, anak kakpb tidur sana, begitulah setiap minggu aktiviti dia.

Hari ni ada ujibakat astro untuk 1MCC, borang dah isi awal online. Sebenarnya harapan memang tipis untuk dipilihm, maklumlah pengalaman baru setahun main bola. Itupun pandai2 sendiri. Klinik bola UMS tu tak sampai sebulan join. Tapi takpe, kami sebagai ibubapa sekadar nakkan pengalaman pada anak-anak. Akan datang boleh cuba lagi, ada masa dua tahun persiapkan diri....huhu....ibu pula yang lebih.



Ujibakat selesai dalam pukul 11 pagi. Sudahnya spageti goreng kakpb tak bersentuh. Kami berkelah dalam rumah je...:))

5 ulasan:

  1. takpe..dia masih muda lagi.yang penting terus berusaha utk tingkatkan prestasi..semoga berjaya :)

    BalasPadam
  2. Cara zana betul kita cuba dulu sebab adik pun baru setahun, perjalanan buat dia masih panjang. Kakak percaya satu hari adik boleh berjaya melepasi itu semua.

    BalasPadam
  3. Yg ptg semangat tu...
    Pengalaman melalui ujibakat tu sesuatu yg berharga juga...good experience...
    Semoga terus cemerlang dlm sukan yg diminatinya...

    BalasPadam
  4. Bekelah kt rmh x ajak pun...kalau tidak boleh ucu tlg basuhkan pinggan2 tu...hihihi...
    tak de lah akak penat sgt..

    InsyaAllah thun dpen ada lagi...go..go..go..anak bujang k.zana...(alamak nama dia lupe lah pulakkkk..sowi..)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)