my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Eksperimen tak menjadi...

Salam Sejahtera....

Nampaknya buah bambangan yang aku buat eksperimen tu tak menjadi. Entah apa silapnya? Abe ku kata, aku asyik buka tutup dia, kejap2 aku buka, pagi buka......petang buka lagi. Sudahnya bambangan ku tak menjadi. Tekak ni dah terliur dan teringin nak rasa. Apa nak buat? Bambangan tu aku tengok jadi berkulat. Seram pulak nak makan, ntah apa jadi nanti. Tak pasal2 aku berdua dok hospital, keracunan!!

Idea nak menulis selalu terbantut. Nantilah, aku nak tulis pasal Beauty Umaira.

2 ulasan:

  1. ape ke bende nya buah bambangan tu zanafahmi..?
    buah indon mari ke?
    hee..

    BalasPadam
  2. haha....lawak la En LB ni...mcm buah bacang tu..bau sedap tp tak la semasam bacang.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)