my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Nasi Harissa


Pelik eh tengok nasi harissa kakpb? Hijau-hijau pulak ni? Iyaaa....kakpb blend cili hijau tu terlebih kot?  beras 1 gelas lebih....bawang besar kakpb tak hiris sebab si bujang kecik tu tak boleh nampak bawang. Nak muntah la....tak lalu nak makan laa.....banyak cekadak betul tau!

Ok, resipi ada kat blog Tun Telani. Untuk malam ni kakpb malas betul nak menderhakakan catatan Tun tu. Bila free nanti kakpb update semula.

Sehari dua ni kakpb takde mood nak komen blog masak-masak. Kadang datang kejap, baca yang penting lepas tu tinggal gitu je. Maaf la.....memang mood tidak mengizinkan agaknya.

7 ulasan:

  1. Nanti kakcik intai resepinya. :)

    BalasPadam
  2. sekali tgk mcm nasi myk ye pn ;-)

    BalasPadam
  3. oh, pertama kali tahu nasi Harissa. Kalau arisa tu sy tahu jugak..

    BalasPadam
  4. tak pernah rasa...mesti sedapkan...

    BalasPadam
  5. Fuh! Ayam msk merah akak tu....terliur sy...

    BalasPadam
  6. tengok nasi ni teringat nasi arab yg sedap di cyberjaya..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)