my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday : kawan baru


rajin atau malas saja!!

9 ulasan:

  1. Jangan malas-malas tau. :)

    BalasPadam
  2. lepas n hiyak hiyak joging dalam umah je..hehe

    BalasPadam
  3. kena rajin rajin ni kak...biar berbaloi...=)

    BalasPadam
  4. salam k.zana......wah bestnye ada kawan yg sporting mcm tu. heheh, selalu la berkepit ye ;)

    BalasPadam
  5. saya ada!

    tapi dah bertahun tak naik... hehehe

    BalasPadam
  6. X yh le ke taman lagi ..kat umh pun ok..:-)

    BalasPadam
  7. salam kak pb.. tun pun ada stepper kat umah, bentuk lain sket.. awal2 semangat je, last2 buat perkasam. haha... beli stepper beratus harga, tp nk selalu guna tali skipping rege 4-5inggit tu.

    BalasPadam
  8. Apa binatangnye nie... hehe
    Jgn kawan masa baru2 ni je...dah la!

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)