my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kuching Sarawak

Assalammualaikum semua, kakpb sekarang di Kuching Sarawak untuk 2 hari satu malam. Asalnya 3 hari sepatutnya di sini tapi disebabkan semangat balik nak mengundi, jadilah 1 malam saja.

Gambar2 manis kami....haha...takde manisnya kalau dah bertiga, asyik dia je menyelit tengah2 jalan. Nak pimpin tangan pun susah. Kakpb belum ada peluang nak upload gambar dek kemalasan nak menyucuk usb ke laptop. Tunggulah kakpb sampai kl nanti. Bertolak tengahari ni ke sana.

Jumpa lagi.

4 ulasan:

  1. Ramai yg cuti makan angin sebab cuti PRU tapi kakak duduk rumah dan balik kg aje Zana..

    BalasPadam
  2. ada 'orang tengah' ye kak..hihi..

    BalasPadam
  3. adakah ketiga itu mengganggu??hehehe :P

    BalasPadam
  4. Rindu nya dengan kmpung ku...pe kabar le umh kat sana..sure berhabuk besawang bagai..hehhee
    Raya ni kite blik..yahoooo..:-)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)