my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Minat lagu mereka saja

Kakpb bukanlah nak menyokong lagu-lagu dari luar tapi kalau lagunya sering kedengaran di station radio negara kita, salah ke meminatinya? Jangan salahkan kakpb tau.....setiap kali naik kereta (kakpb jarang buka radio dirumah) lagu wajib disiarkan oleh erafm Kota Kinabalu.


Ni juga, walau tak berapa suka orangnya, layan juga lagu-lagu beliau....


Kalau tengok komen di Youtube, ada saja komen negatif dari pihak Indonesia dan Malaysia. Bagi kakpb apa salahnya setakat minat lagu2 mereka. Bukan menyanjung tinggi, hargai saja hasil kerja mereka. Tak perlulah kita hipokrit, kalau bagus memang patut di puji. Tengoklah lagu Putih-putih Melati. Penyanyinya kakpb tak kenal pun, lagu bukan main top di negara kita.

nota kakpb: yang baik kita jadikan tauladan

7 ulasan:

  1. salam kak pb..selamat petang..:)) kak pb makan apa lunch tadi?

    BalasPadam
  2. lagu firman memang berhantu...

    hehe!

    BalasPadam
  3. kt opis ni ari2 dgr lagu tu hehehe

    BalasPadam
  4. lagu putih putih melati anak saya suka! hihihihi

    BalasPadam
  5. Sekarang ni asyik dengar lagu putih-putih melati kat sana sini...

    BalasPadam
  6. yup betul tu setuju sgt , sekadar minat aje kan

    BalasPadam
  7. kalau karya diorang bagus., kebetulan menepati selera., apa salahnya kita suka.. :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)