my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

1st Giveaway Sufya Collections

Siapa peminat tudung bawal? meh tengok kat facebook Sufya-Collections. Beliau ada buat giveaway yang menarik. Kakpb pernah juga beli tudung bawal segera macam tu tapi jenis yang murah masa baru2 keluar dulu. Kalau kakpb balik Kelantan, tak sah tak beli tudung.

Senang je syarat2nya......

Hadiahnye :
3 helai tudung bawal ( dah jual tudung bawal kena la bagi tudung ye dak..hehehe)

1) Bawal sarung sulam safa bernilai RM80 (coklat)
2) Bawal sarung sulam syiling bernilai RM60 (purple)
3)Bawal square sulam bernilai RM55 (grey)


Cara2nye :
1) like page Sufya Collections
2) like gambar ni
3) share gambar ni dengan menaip 'giveaway dari Sufya Collections'
4) komen, “saya nak menang!!!”

Pemenang akan dipilih secara rawak (random). Makin kerap anda share makin tinggi peluang untuk menang. Pastikan anda set kan share anda kepada public so senang say anak buat spotcheck nanti…hehehehe.

Bermula hari ini 25/4/13 hingga 31/5/13


Bawah ni contoh je yang kakpb copy paste dari fb Sufya. Ada lagi banyak cantik2. Kawan-kawan Kelantan memang tak heran, kakpb tau. Tapi bagi kita2 ni yang jarang balik, jauh pula....boleh beli online. 




 




Gambar: bawal square sulam syiling rm60
45"x45"
bawal jepun no 1

Nak raya ni, kena beli awal-awal...

4 ulasan:

  1. salam kak..
    cantik2nya tudung... suka betul tgk...
    tp sy sejak2 dah terbiasa dgn tudung serkop tu.. tudung bwl yg dulu2 dah lama tak usik.. hehehe... dasar pemalas kan.. mls betul nak menggosok & kelebek pagi2... kira nk cepat aje...

    BalasPadam
  2. Tq tag sury kak...muahaha..insya allah nnti join..:-)

    BalasPadam
  3. salam kak...goodluck ye utk GA ni..

    akak menang segmen kat blog sy..

    hubungi saya utk pemberian hadiah ye//

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)