my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

BOSANNNNN!!!!!!

Bosannya aku dah beberapa hari ni.......sejak dua bulan di Sabah, baru tadi aku ngadu kat suami yang aku bosan sangat.......

Suami kata, esok kita piknik la....bawa makanan yg simple2, bentang tikar....tp kat mana ye? mana lagi pantai yg dekat kalau area KK ni...kalo tak Tanjung Aru, Tanjung Lipat la....

Mungkin bosan sebab aku takde kawan nak sembang hari2. Aku pulak jenis yg tak suka bergayut di telephone, bertandang rumah orang. Tu pasal aku selalu ikut suami hantar anak pergi sekolah tiap2 pagi. Kalau tak ikut pagi tu, memang tak kemana la aku ni sampai hari sabtu.

Cuma kurang sikit bosan kalau dapat ym dengan orang yang baru dikenali. Walaupun jauh, rasa macam dah kenal lama je......bukan selalu, seminggu sekali pun belum tentu. Kekadang celcom 3G ni buat hal, menambahkan bosan je......

Apa nak masak esok ek? laksa penang.....malas nak bawa mangkuk bagai...hari tu baru makan, takkan nak buat lagi. Sandwich kot....atau cucur udang (udang takde plak..)

Esok la fikir..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)