my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Hari-hari nak.....

Sejak kebelakangan ni, famili aku yg tak berapa nak ramai ni...........asyik nak minum aiskrim oreo je.......ni seme penangan dr mcD. Jadi drp kami bertandang ke mcD melaburkan duit hari2, baik aku buat sendiri di rumah. Tapi takde la lengkap bahannya. Asal ada rasa, jadi la tu.........
Senang je resipi aku ni, dlm majalah pun ada. Aiskrim vanila, susu cair, biskut oreo dlm 3 atau 4 keping. Semua bahan di blend.........tuang dlm gelas, tambah ais beberapa ketul.....dah siap!! Kalau kat rumah ada krim2 yg sesuai diletak atas aiskrim tu, lagi sedap. Walaupun begitu, aku tak begitu suka...........buat utk 'orang berdua' tu je........rasanya kalau hari2 melantak aiskrim ni, mau naik 'gebuss' badan aku ni. Sedangkan jarang minum pun dah rasa macam bertambah berat, apa lagi kalau minum hari2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)