my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

untuk sedara di semenanjung

Gambar Aziz ni aku snap guna hp je pagi tadi sebab teringat 'permintaan' drp makcik Akma dia. Nak tengok rupa Aziz pakai baju sekolah. haa.....macam tu la rupanya.......tu pagi lagi, tengahari nanti.......comot koreng jadinya!!
Logo sekolah kebangsaan Tanjung Aru.


Gambar ni di ambil pada minggu pertama persekolahan. Masa tu Aziz baru nak daftar sekolah. Nampak serombongan bebudak ni sedang menjalani program transisi tahun satu. Kesian Aziz, tak dapat join sama...........
Nota:.................teringat anak2 saudara di semenanjung.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)