my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Roti canai





Entah kenapa hari jumaat malam tempohari, teringin pula mencuba buat roti canai sendiri. Sebenarnya lebih senang beli kat restoran mamak tu. Tapi saje je cari masaalah sendiri.
Drp malam pukul 9 aku menguli, pukul sebelas lebih pula aku dah buat bola. Mungkin sekejap sangat kot...
Bagaimanapun.......habis juga di bedal oleh suami, anak dan adik ipar ku. Makan pula dengan daging masak gulai kawah.......hemm...terangkat.....
Sebenarnya takde la liat sangat, cuma dia tak mcm roti canai yg org jual tu. Kurang planta agaknya.........kena cuba lagi ni.....

2 ulasan:

  1. dah ok la tu dah nampak roti canai pun..pandai gak kakzana tebar roti canai ek..teliur lak nampak roti tu emm yam yam

    BalasPadam
  2. tgk mmg trliur tp mkn tak tau la boleh abis ke tak.....
    ada abg yg pandai wat roti, tringat kt dia, tu yg buat sndiri.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)