my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

sepetang di tg aru

Dah beberapa minggu ni, tiada aktiviti menarik kami sekeluarga selain drp masak, makan, tidur, tengok tv.......bla...bla....bla.....bosannya hidup.....dah la resdung menyerang setiap hari hinggakan pukul 4 pagi aku tak boleh tidur. Asyik tersumbat hidung ni, tisu dah berkotak2 habis......aku dah tak tau nak buat macamana lagi....mungkin sejak pindah sabah ni, asyik makan udang dan ketam, tu yg makin teruk agaknya!

Cuaca hari ni nak kata panas sangat, tak jugak tapi ok sikit drp semalam. Baju dah 2 hari tak kering. Dah la tempat jemuran tu seciput je ruangnya..........terpaksalah aku menyusun jadual jemur kain drp malam sidai hingga ke esok petang baru di angkat.

Petang ni, suami kesian kot tengok aku masak dari pagi (nasi lemak buat sendiri, nak makan kat luar.....tak menepati citarasa...) jadi dia bawa aku dan anak bersiar2 di pantai sambil makan kacang rebus dan jagung rebus.
Walaupun cuaca mendung dan ada rintik2 hujan, masih ada yang mandi laut.
Aziz leka memerhati anak2 ketam yg bertaburan di pantai. Dia 'geram' je tengok pasir tu, nak bina istana pasir.......
Kacang rebus dan jagung, hidangan di tepi pantai. Sekali sekala lepak disini best jugak. Dah ini je tempat yg ada untuk meredakan ketegangan dlm otak ni......cukup la bagi org macam kami yg tak mampu nak ke luar negeri........

3 ulasan:

  1. rindu betul ngan beach tg aru....tempat dating dulu2 hehehehehe
    ermmmm dah tengok beach hotel ker....
    waaaaaaaaaaaa....rindu nye ngan KK

    BalasPadam
  2. hotel x masuk lg kalo area KK ni. ye la, rumah dkt watpe tdo hotel kan?
    hotel yg dh tdo kat one borneo je, tune hotel....boring la...
    harih...bila nk balik KK? bnyk kenangan ye? jangaaaan....luka lama brdarah kembali kang...

    BalasPadam
  3. hahahahah mana de berdarah....semua kenangan manis....ermmm ntah le bila dpt balik sana....

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)