my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Saya Agen Reedha Collagen Sarang Burung Plus

Ini kali pertama kakpb menjadi agen produk Reedha Collagen Sarang Burung Plus. Juga kali pertama kakpb cuba merasanya. Sedap, itu sajalah komen kakpb.

Sedikit kakpb copy paste info tentang Reedha Collagen ni untuk bacaan teman-teman semua. Untuk mengetahui lebih lanjut, boleh KLIK SINI. Mereka yang sekitar Sabah, boleh hubungi kakpb untuk mendapatkannya. Cubalah!

Mengapa perlu ambil Sarang Burung Walet? 
Sarang Burung Walit sebagai makanan yang sangat berkhasiat untuk mengekalkan kesihatan, kecantikan dan bertenaga. Kemujaraban dan Khasiat Sarang Burung Walit untuk Kecantikan Kulit dan Kesihatan paru-paru, buah pinggang, perut dan ginjal. Sarang Burung Walit Mengandungi 60% protein (protein larut air & protein akti) di bentuk oleh Kolagen, Glikoprotein. Terdiri daripada 17 jenis asid amino, vitamin, serat, karbohidrat, kalsium, natrium,iodine, omega-6, Kalium, Zat Besi, Fosforus dan Magnesium.Dua Faktor yang paling penting dalam sarang burung walit ialah faktor perangsang mitogen-MSF dan faktor pertumbuhan epidermis-EGF yang dikenali sebagai “Gen Kecantikan”
Fungsi Dua Faktor ini adalah untuk Merangsang pembiakan, pertumbuhan sel sel badan dan penghasilan semula struktur sel badan dan mampu menyingkirkan sel sel yang mati, mengganti sel sel yang rosak. Menguatkan dan stimulasi organ dalaman, menyalurkan tenaga agar mempercepatkan pemulihan selepas pembedahan dan penyakit kritikal, Merangsang pembiakan Sel Sel Tahanan Badan, lantas menguat imuniti dalam melawan penyakit, ini di katakan punca mengapa pengambilan sarang burung walit berterusan kulit menjadi besih, muda, lembut, licin, halus, putih,berseri dan anjal semula.
Bahan utama yang terkandung dalam Reedha Collagen adalah :-
 
 
 
 

4 ulasan:

  1. Sarang burung walit ni memang berkhasiat kan, sebab tu org berlumba2 nk bela burung ni ;)

    BalasPadam
  2. memang bagus sarang burung ni..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)