my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Dari kamera ku.....Sutera Harbour

Suka sangat dapat mandi kat kolam renang.......tapi masih tak reti2 berenang, mcm ibu dia....
Hampir masuk waktu maghrib, sempat juga ku snap sekeping dua foto. Indah kan ciptaan Tuhan?




Pemandangan yang indah dan nyaman ni ku rakamkan di waktu petang, panas terik hingga ke senja hari. Walau terik memanah muka, posing tetap posing.......hehe.....bukan senang nak dapat masuk sini kalau tak pergi sama dengan makcik. Semalam dia ajak pergi lagi, ajak mandi sauna pulak, tapi aku tolak, lain kalilah..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)