my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Selamat hari raya

Assalammualaikum.....selamat hari raya pada semua teman-teman blogger yang di kasihi. Maaf kerana kakpb tak dapat selalu bw ke blog teman2 semua. Keadaan tidak mengizinkan dan line maxis juga celcom agak mengecewakan. Kakpb pula sibuk menyiapkan juadah hari raya untuk famili MIL.

Gambar hari raya pun kakpb tak dapat nak kongsi kerana raya kali ni agak sibuk dan letih. Mood nak bergambar dengan baju baru pun agak tawar. Entah kenapa raya kali ni, semua orang ada hal.  Hati kakpb sayu je teringat emak dan famili di Selangor. Dengar suara mereka di handphone dah cukup happy. Raya ke 5 baru dapat jumpa mereka.
Untuk teman2 blogger, kakpb mohon ampun dan maaf atas setiap tutur bicara di blog ini yang menyinggung hati setengah pihak. Kakpb menyusun sepuluh jari.

Hingga bertemu lagi di entry akan datang, entah bila ada masanya. Selamat bergembira dan hati-hati bila memandu di setiap perjalanan.

7 ulasan:

  1. saya pun nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin ye..

    BalasPadam
  2. Kak, jgn sayu2.... meh kita layan katun.. hehe..(sebenarnya saya pun sayu gak ni, tapi buat2 happy).

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya kak! maaf zahir batin kalau ada. ;)

    BalasPadam
  4. assalam zana..
    selamat hari raya..
    maaf zahir batin

    BalasPadam
  5. Assaalam kak zana
    selamat hari raya buat akak sekeluarga.maaf zahir batin.sekira ada terguris hati kata bicara..semuga lebaran ni dieratkan lagi siratulrahim hendaknya..

    BalasPadam
  6. Slmt hr raya. Maaf zahir n batin.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)