my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Karambunai (part 2)

Tak habis lagi kisah bercuti hari tu. Saja nak kongsi gambar kat sini. Malas nak share kat facebook. Ni gambar yang kakpb snap guna samsung tablet. Kakpb guna photowonder macam Nurfarah, walau ada kemudahan tu dalam tablet, kakpb ni bukan pandai sangat. Farah tulis dalam blog, baru terhegeh-hegeh mencari.....



Ok sambung balik......masa di kolam renang tu, kakpb cuma kuis-kuis air kolam, duduk-duduk tepi tangga.....tak berani nak ke tengah walaupun ada cikgu fahmi kat sebelah (dia pandai berenang, boleh eksyen dengan kita). Lepas kolam renang, lepak tepi pantai pula. Cuaca amat-amat memahami kami yang susah hati, takut hujan lebat seperti beberapa hari lepas. Alhamdulillah.....dapat mandi laut sekejap, orang tak ramai. Ada mat saleh, jepun dan korea beberapa kerat je.

Pantai di sini bersih, pasirnya halus dan tak banyak karang atau siput yang dah mati bila kita jalan kat pesisiran. Katanya pekerja resort membersihkan kawasan ini setiap hari. Teringat masa mandi kolam hari tu, sorang pekerja tu terdengar kakpb menjerit kegelian kerana ternampak kumbang dan binatang apa tah dalam air, terus dia ambil jaring cedok bendalah tu.

Ada lagi kakpb nak update lepas ni. Aktiviti sebelum check out esoknya. Kakpb ada open house rumah makcik hari ni.........jumpa lagi, insyaallah.







15 ulasan:

  1. Best kan. Pasti Penuh kenangan manis

    Dulu mama pun pernah sekali ke karambunai.. klik sini

    http://nurqasehbiz.blogspot.com/2010/11/terbang-di-awan-gemawan-karambunai.html

    BalasPadam
  2. cuti2 raya2 ye zana.tak pernah lagi pergi kesana.macam bes aje.ada harapan nak ajak papa kesana nie.

    BalasPadam
  3. sana pun tempat tumpuan pelancong jugak ye?? wah.. bestnya

    BalasPadam
  4. tak puas menatap gambar2 keindahan...best sangat

    BalasPadam
  5. Bila membaca tulisan Kak Zana, Nur seakan berada di sana juga.. :)

    Cantik gambar2 yang akak edit.. Nak cuba jugalah nanti.. TQ kak sebab kongsikan dengan kami.. :)

    BalasPadam
  6. @mamawana
    Ni kali ke 2/3 kami kesini mamawana, nnti dtg lg boleh jumpa:-)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)