my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday : Zahirnya menjadi tapi...

Maaflah...malas nak cerita panjang, nak bawa puding ni kedapur dan apa lagi?

18 ulasan:

  1. Maksudnya tak jadi kenapa Zana. Kelihatan menggoda gitu.

    BalasPadam
  2. kenapa, nipis ke? Cantiklah tu, berkilat, licin, rata jerrr

    BalasPadam
  3. Nampak ok jer... tak sabar nk slrup..

    BalasPadam
  4. nampak okay, adakah bahagian tengahnya tak cukup keras kak

    BalasPadam
  5. Kak PB.. naper.. erma tgk ok jek sedap tu kalau mkn sejuk2 nyaman bila lalu kat tekak he he he

    BalasPadam
  6. Apa yg terjadi behind the scene ni kak PB, selalunya kalau karamel ni masalah tang gula hangus la, kalau pahit memang spoil la..
    Tp kejadiannya sangat cantikk

    BalasPadam
  7. nampak sempurna di mata saya kak.. apa yang tak kena dengan puding tu?

    BalasPadam
  8. Adoiii...tergoda CK nengok. Nanti leh pos ckit ka cni :D

    BalasPadam
  9. @Seri Kandi Tanah Jauhar
    Agar2nya kakpb main boh je Sari, tu yg kejong. Dah repair dah.

    BalasPadam
  10. @Ann Ishak
    Bukan je tengah, semuanya keras...haha..

    BalasPadam
  11. @LiNa_Pg
    Haha...citer psl gula hangus ni, mmg asalnya terhangus betul. Pi tinggal tengok AF kt tv kjp.

    BalasPadam
  12. @MaDiHaA a.k.a Ratna
    Dah masak n tambah air serta yg lain2 madiha:-)

    BalasPadam
  13. @Cikgu Kacamata
    Cikgu suruh anak murid buat, boleh? Sampai rumah cikgu agaknya dah kering gulanya:-)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)