my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Apam Balik Coklat Chip

Salam Sejahtera....

Terlebih dulu aku nak ucap takziah pada keluarga mereka yang terkorban di lebuhraya baru2 ni. Aku tumpang sedih walau hanya membaca di suratkhabar dan melihat video2 di internet. Malang tak berbau jadi sebelum melangkah kemana2, seeloknya kita baca apa yang sepatutnya. Selepas itu apa terjadi, kita serah padaNya.


Balik pada tajuk di atas, aku selalu buat apam balik guna resepi dari myresepi dan aku lupa siapa punya aku salin. Tak kisah la, mudah2an dapat pahala kongsi dengan kawan2.






Resepi apam balik ni sama je, cuma aku tambah coklat chip sebabnya.........masa bancuh tepung hari tu, aku tengok ada jagung tin dalam peti ais. Bila nak guna, basi la pulak!! fikir punya fikir.....ada coklat chip lebih buat biskut hari tu, aku tabur atas apam balik.


Sedap juga sesekali ubah suai resepi........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)