my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

jogging tanpa rela!!

Salam Sejahtera....

Ni entry masa hari jumaat lepas, bangun pagi je, anak aku ni terus ajak jogging. Angin apa tah.....tetiba nak pergi jogging. Agaknya sebab minggu ni minggu sukan sekolah dia, tu yang bersemangat tu.

Tempat jogging bukannya dekat rumah, ada la berkilo2 meter jauhnya. Nakkan tempat best, selesa dan ramai orang kononnya. Kat area rumah kami tak best, rumput panjang, pemandangan pun boring. Sekali sekala boleh la jogging tempat yang jauh sikit. Sebabnya, lepas jogging tu kita nak melantak la pulak dan kedai makan tu dekat je dengan tempat jogging. Bagus tak? dah keluar peluh, melepak pulak sambil makan mee goreng mamak, roti canai dan lain2.


Lepas jalan2 (tak larat nak lari macam anak dgn bapak tu) aku pijak batu kat situ. Dah lama tak pijak benda ni, kat rumah cuma ada mesin urut. Rasanya macam puas kalau dapat pijak batu.

Sambil jalan2, sempat aku snap gambar bunga2 ni, cantik2 pada pandangan mata ku sebab aku jarang tengok bunga raya warna pink.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)