my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Si Comel tak bernama!

Salam Sejahtera....

Kalau jumpa kucing memang aku tak lepaskan peluang ambil gambar. Siaplah dia jadi mangsa ku. Tambah pula kalau yang masih kecil, tengah cute. Berlari sana, berlari sini, panjat sana, panjat sini......aku suka sangat tengok keletah kucing2 ni.

Balik rumah kakak (masa cuti sekolah awal tahun), sempat snap gambar kucing adik ku yang nak di beri pada kakak. Umur dalam 2 bulan gitu, masih menyusu mak dia. Tapi, bila aku balik baru2 ni, dah dihantar balik kerumah adik. Katanya nampak macam layu  tak bermaya, mungkin dia nak mak dia kot.

Saje je buka mata sebelah, dia tau kita ambik gambar dia......manja dan mengada2 pulak tu.


Dengan mata yang ceme sebelah tu, still cute lagi! Misai panjang berjuntai, mata biru (klon dr mana tah). Kalau la orang bujang, dah ramai tergila2 ni.....hehe...


Entah macamana rupa dia sekarang. Nama pun aku tak tau sebab masa jumpa dulu, belum bernama lagi. Kiranya belum daftar kat JPN la ni.........


nota aku: hajatt hati nak bela kucing
               apakan daya tidak tercapai
               kata hubby itu tak penting
               balik kampung, takde sape nak belai.....huhu...

1 ulasan:

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)