my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

'BERAPA JUMLAH KAMBING'

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Angin apa pulak aku ni tetiba nak join kontes dari blog 'Bulan Purnama'....http://bulanpurnama89.blogspot.com/
Agak2 sempat tak? Tarikh tamat 27hb Feb. ni......ala....join je la, dah takde keje ni. Lagi pun bukan kena bayar.



"En. Kasim Ahmad......jawapan saya 12 ekor kambing, betul tak?" Kena tag 3 orang kawan untuk join kontes ye? ish...sempat ke dia orang nak buat entri?
Ok, aku tag mereka2 ni......

http://isallaboutlife.blogspot.com/ > Ekyn

 http://akuzealous.blogspot.com/  > Aesya

http://sariyusa.blogspot.com/        > Sari Yusa

untuk keterangan lebih lanjut, boleh kehttp://bulanpurnama89.blogspot.com/2011/01/contest-berapa-jumlah-kambing.html      

3 ulasan:

  1. Salam, huhuhu... kira kambing ke? dah mcm Mr Bean, lak... kih3. Jap eh, nak amek kanta dulu... huhuhuhu

    BalasPadam
  2. thanks kak tagged sy...teehee

    BalasPadam
  3. haha, tenkiu sebab join.. nnt ape2 akan diupdate.. gud luck eh :)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)