my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Komen boleh dapat hadiah?

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Semalam jalan2 blog paklongcikgu......dan terbaca pulak entry tentang En. Mustaffa,.http://mustaffabaharudin.com/ katanya 'Hadiah menarik, hanya letakkan komen anda', biar betul? Tak percaya ek? boleh tengok kat blog dia, aku cuma tolong promote.

Blog sendiri pun takde orang komen banyak macam dia. Kelakar la pulak nak promote blog orang. Tak kisah la.......siapa yang berminat boleh selak2 langsir rumah dia, tengok apa yang berguna dan diambil sebagai pedoman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)