my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Heartbeat yang cute!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Rasanya ramai yang dah tau pasal Heartbeat ni dan dah ramai aku tengok kat blog2 banner dia. Sebenarnya aku pun dah daftar hari tu tapi tak berkesempatan nak tepek kat blog.

Mana tau kan? untung sabut timbul.........aku tau, blog aku tak ramai pengunjung kerana apa yang aku tulis berkisar tentang hal rumahtangga, masakan, resipi saja. Bukan tak berminat menulis tentang perkara lain tetapi keadaan kadangkala tak mengizinkan.

Berbalik pada kisah Heartbeat ni, korang daftar je kat situ....http://heartbeat.my/ takde kena bayar ke hape......senang gitu. Lepas tu klik la mana2 yang kita suka nak ambil tau. Setakat ni aku belum menjelajah sepenuhnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)