my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bila bosan!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Kawan2 yang melawat blog aku ni jangan terkejut kalau tengok perubahan rumah aku ni. Biasalah kalau dah bosan. Aku pun masih belajar mengubahsuai apa yang patut. Masa selalu tak mengizinkan aku untuk belajar lebih lanjut.

Celik mata pagi dah nak masak, basuh baju, kepasar dan bla...bla..bla...kekadang bosan juga hidup sebagai surirumah yang tak ramai kawan ni. Cuti sekolah pun aktiviti macam biasa. Berebut dengan anak pula tu kalau nak guna komputer. Malam, aku tak larat nak berjaga. Mungkin sebab aku takde kawan nak sembang, tu yang cepat mengantok. Che hubby, biasa la......awal2 dah ngorok!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)