my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

layan Lagu Cinta Nirmala

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

As salam........tiga empat hari memerap di hotel, makan berbeli, beraircond sepanjang hari, aku rasa berat ku bertambah2 naik. Kalau ada exercise pun cuma turun naik tangga hotel saja.

Celcom broadband pula laju je kat sini, kalau kat rumah ku sana, tersekat2. Katanya, kalau majoriti guna streamyx dan wifi, akan ada effect pada mereka yang guna broadband. Ntah betul ke tidak, aku rasa mungkin juga.

Terlanjur line laju, aku layan sinetron Lagu Cinta Nirmala lakonan Alyssa Soebandono dan Baim Wong. Cerita ni sedang ditayangkan di Indonesia sana, dah banyak episod. Aku pula baru sampai episod 9. Tak kisah la, janji dapat juga tengok.

Pasti ramai surirumah di luar sana layan cerita ni. Bila agaknya nak tayang kat Malaysia? Ramai peminat Baim dan Alyssa di Malaysia ni..........bukan la aku nak promote artis Indon, tapi aku memang suka sangat lakonan Baim sejak sinetron Bukan Diri ku.

nota aku: balik KK nanti tak dapat layan macam ni.....

1 ulasan:

  1. Assalam,

    Mwana here to click2 yr HB. Come...touch my HB yer.. Thanks laling.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)