my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Aktiviti di dera anak

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-kMAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Pb senyum dari beranda rumah sambil snap sekeping dua gambar mereka ni. Senyum kerana.......pakciknya main badminton pakai kain pelikat satu hal. Main pula takde net, main bodoh2 gitu. Satu sebab lagi dia orang ni main kerana terpaksa. Didesak oleh anak bujang pb. Kiranya ni deraan yang menyihatkan badan.




9 ulasan:

  1. Hihi.... sampai nak tergolek dibuatnya sebab nak ambil pulukan si bujang ye.... dah mandi ke belum tu masih berkain pelikat lagi:)

    BalasPadam
  2. Ketawa sy baca entri akak nie. Walau kain pelekat tp bukan alasan utk tak ley senam...kan kak?

    BalasPadam
  3. @Kakzakie:
    Hehe.....kakzakie, sbnrnya si anak pegi minum air kjp, pakciknya ganti pulak main dgn ayahnya. Tu yg berkain pelikat tu......lps asar...

    BalasPadam
  4. @Pok Amai-Amai:
    Tu la.....semangat nak main sampai lupa berkain pelikat.

    BalasPadam
  5. Jangan sampai ada kain yang terlondeh sudahlah.....

    BalasPadam
  6. tengok gmbr no2 tu nk tergelak akk. klau tergolek camna tu?..ber'cover'tak..hahahah

    BalasPadam
  7. @hazila:
    Haha...lelaki ikat kain bukan mcm kita, dia pakai gulung punya...

    BalasPadam
  8. @kakyon:
    Hehe......terlondeh, sendiri cover la....

    BalasPadam
  9. pi report...kat teledera...ki ki ki

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)