my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Apeq.....penutup tirai 2011.

Assalammualaikum dan salam sejahtera.....

Esok, 2012 akan bermula dan malam ini hari terakhir kita ditahun 2011. Selamat tinggal semua kenangan pahit dan manis. Kita buka buku baru dan mulakan hari ditahun baru dengan azam yang baru.

Apa azam pb? Menjadi isteri yang dikasihi oleh seisi keluarga dua pihak. Menjadi anak yang lebih sabar dan beriman. Mendalami ilmu dunia dan akhirat, insyaAllah.

Untuk penutup tirai blog ini, malam ini......9.10pm......pb sertakan foto 'terhangat' dalam simpanan ketika kami bertolak pulang ke Sabah tempohari. Bertemu mamat macho ni kat airport, sekumpulan dengan kawan2nya nak balik KB. Manis dan agak pemalu......rasanya la....

Pb nak ucap terima kasih kat Apeq kerana sudi layan anak pb bergambar. Maaf la, tengah jawab phone diganggu pula sibudak kecik ni, nak juga.....tak kira orang sudi ke tak.


5 ulasan:

  1. Assalam kak zana, salam tahun baru 2012 buat akak sekeluarga. semoga thn baru ni akan lebih baik buat kita semua..insyaAllah:)

    BalasPadam
  2. @Nieza:
    Wslm.....insyaAllah, itulah harapan kita.

    BalasPadam
  3. Jom kita ambil cakna pasal mahasiswa pula di sini:
    Masa untuk Perubahan

    BalasPadam
  4. Kak zana, slmt thn baru buat akak sefamily..bestnya dpt brgambar dgn idol bolasepak tu..

    BalasPadam
  5. selamat tahun baru kak zana..smg setiap impian akan terlaksana tuk taun baru ni..amin..waa..tu ha dh leh bgambar ngan idol bola sepak...hehehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)