my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Papadom

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman

Hari ni tugas pb, goreng papadom.............

Untuk majlis hari Ahad nanti, relax la pb, dah pakai lawa2 mesti nak tayang baju baru kat depan tetamu.......hehe.....saje je...



8 ulasan:

  1. papadom ni nk makan ngan nasi minyak lah yer....

    Slamat Berkenduri yer kak Zana...hehe

    BalasPadam
  2. alolo..sedapnyer papadom kalau makan ng nasik briyani..huhu :)

    BalasPadam
  3. buat ulam makan ngan nasik pepanas..marvelous!!!

    BalasPadam
  4. Sibuk ni tak lalu sgt nk mkn la Alin..

    BalasPadam
  5. kalau hujan sekuali pun boleh habis diratah ni...hehe

    BalasPadam
  6. @Daddylicious:
    Takyah tunggu hujan, sambil goreng sambil mkn...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)