my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Masakan emak

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Pb sekarang di Selangor pula, lagi beberapa hari nak balik Sabah. Hubby dah dalam perjalanan, mungkin sampai pukul 10 mlm ni. Kali ni balik tak sama, ala........berpisah untuk 2 hari je.......tapi terasa lama juga tu.
Hari ni emak ajak makan2, dia masak nasi beriani, nasi lemak, daging kicap, ayam kurma, ayam goreng, sambal tumis........fuhh......balik je terus timbang berat badan. Naik 2 kilo der........

Makan-makan kat rumah adik........bersama sebahagian anak-anak saudara.



14 ulasan:

  1. seronok dpt makan cemni kan..=)

    BalasPadam
  2. banyaknya karipap...

    hantar sini sikit!

    BalasPadam
  3. @Hanih Borhan:
    Jauh kemana pergi pun, tetap ingat mskn mak...

    BalasPadam
  4. Wow kak! Meriahnya juadah!

    Dan lagi satu, kalau ada anak dara kat lua sana tgk anak2 buah akak yg ganteng2 tu (yeke anak buah? memandai je)...mst tergedik punya. Hahahaha!

    BalasPadam
  5. @Pok Amai-Amai:
    Haha......mmg ganteng tapi dah berpunya. Ada lagi yg lain, cuma malu nak difoto.

    BalasPadam
  6. lama x mkn ramai2 mcm ni ngan adik beradik.... hehe... bestkan tentu riuh rendah...

    BalasPadam
  7. banyaknya menu,mcm mana x naik 2 kg

    BalasPadam
  8. @adarnadzmie:
    Semua dah besar2, takde la bising mana.....gossip2 je....

    BalasPadam
  9. @ct N honey:
    Tu la pasal, rasa menyesal pulak......tp tak baik la kan....rezeki tu.

    BalasPadam
  10. dah ada kt selangor..jom singgah rumah..

    BalasPadam
  11. Zana tak sempat la kakrose, lenkali insyaAllah.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)