my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kuah Rojak dari utara, MAK BEE

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Inilah kuah rojak dari utara yang pb kata sedap tu. Harga kalau tak silap RM4. Memang berbaloi kalau ada dalam simpanan kat rumah. Kami nak bawa balik sebotol dua je, tak boleh banyak sangat sebab barang lain terutama kain baju dah berat. Balik pula asing2. Hubby balik dulu dan bagasi dah booking 20kg, pb punya 15kg. Tu belum lagi yang di jimbit.


Agak2 ada tak kuah rojak ni area teman2 diluar sana? Teringin nak berkenalan dengan Mak Bee ni.......sedap sungguh kuah rojaknya, mesti pandai masak. Kalau ada sedara mara dia yang terbaca pasal kuah rojak ni, mai la komen kat sini, cheq nak kenai.

8 ulasan:

  1. salam zana...hr tu MIL dtg pun dia bawa kuah rojak ni jugak...mmg best giler....hihihi

    BalasPadam
  2. tak lama lg stock kuah rojak kcg mak bee nie sampai.. mengharap gak tu kan.. ehehhehe.. tiap thn aunty diana pasti bawakkan kuah rojak nie ke labuan ... mmg sedap sesangat kuah rojak nie.. masak + ayam pun best gak

    BalasPadam
  3. Assalam K Zana...
    Baru jer bulan lepas nurul pi Alor Setar... Pi Pekan Rabu, antara satunya yang nurul beli Kuah Rojak Mak Bee ni lah... kat situ dpt RM3/botol, yelah tempat keluaran dia kan... murah... hehe... tapi mmg serius sedappp... rasa rugi lak beli 4 botol je aritu.. :)

    BalasPadam
  4. @Liza:
    wslm....dah merasa la ye? sedap kan?

    BalasPadam
  5. @Diana @ Melley Mey:
    Jauhnya Mak Bee merantau sampai Labuan, lps ni popular la tu.

    BalasPadam
  6. @Nurul:
    Wslm Nurul, murah la tu. Biasalah kalau keluar dari negeri pengeluaran, kenalah mahal skit. Takpe asalkan sedap.

    BalasPadam
  7. saya pun suka kuah rojak makbee. feveret saya tu.

    BalasPadam
  8. MMg sedap...kalu sesiapa nak kuah rojak mak bee nie bleh cuba gi ke http://madeinkedah.blogspot.com nie TQ

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)