my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Souvenir dari Bandung, tunggu giliran kami....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Semalam adik ipar pb balik dari Bandung dan Langkawi, bercuti sakan dia, bujang la katakan. Dari Bandung terus ke Langkawi, shopping lagi. Cantik juga pemandangan di Tangkuban Parahu dan lain2 tempat. Bila la turn pb nak kesana, merancang dah lama. Mungkin kalau ada rezeki tahun depan kot. Pak sedara hubby ada job kat Jakarta, selalu pelawa pergi sana tapi takkan nak orang belanja kan?




Adik ipar pb belikan abang dan adiknya t-shirt sorang satu. Ada juga keychain, telekong untuk mak, baju melayu untuk abah, sandle, baju untuk anak sedara dia. Katanya habis dalam RM1000. Nampak gaya dari ceritanya, barangan kat sana lebih murah dari tempat kita. Kalau pb pergi, pb nak beli telekong dua tiga pasang........berangan ni....


Keychain dan fridge magnet juga menarik, terima kasih ye.........lenkali kalau pergi tempat lain, buat macam ni lagi tau, tanda kasih, betul tak?

7 ulasan:

  1. Saya pun sama kak zana.. Teringin gak nak gi bandung, bali.. Org kata best dan murah shopping kat sana.. Entah bila tak tau ler.. hehehe

    BalasPadam
  2. saya dah pergi bandung juga...
    not bad lah... seronok2 saja di sana...

    pergi bandung, jgn tak pergi.. tempat shopping tu...
    PARIS VAN JAVA....

    BalasPadam
  3. @'idun sa'idun:
    Kita pegi sama2 nak? Sabo je la, ada rezeki sampai...

    BalasPadam
  4. @Alieza Dayasari:
    InsyaAllah, teringin juga tp x dpt pun takpe.....tmpt kita pun apa kurangnya.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum,..apa kabo? Dpt souvenir pun jadi le, Insya Allah next year giliran Zana sekeluarga pulak. Org kata Bandung ni tempat shopping murah2..Ada yg balik Bandung terus berniaga mcm2, seronoknyee. :)

    BalasPadam
  6. @AZLINA:
    Wslm Ina, baik2 je.......insyaAllah ada rezeki boleh pegi.

    BalasPadam
  7. bestkan kak zana dpt ole2...tang FM tu memang kegilaan Alin..hehehe

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)