my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Bila dah penat.....

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Badan letih, kerja banyak, kain baju menimbun tunggu giliran masuk mesin. Cuaca mendong dari pagi lagi, ada la panas sikit tapi tak kering juga kain baju. Masa ni la pb rasa nak terbang balik Sabah..........aduhai....baru seminggu lebih dah rindu rumah sana.

Bila sibuk, hati mudah panas walau perkara kecil dibangkitkan. Hilang sabar memang boleh berperang kat rumah orang. Tapi pb marah dalam gelak sebab ada saudara mara yang buat pb rasa cool.

Nasib baik ramai anak bulu kat rumah kakak. Dapatlah release tension dengan memelok mereka, seperti Tuah, Smokey, Mek, Tam, Kiki, Serabai, Tiger dan ramai lagi. Kadang tu sampai susah nak buat kerja dapur kerana mereka ni tak main jauh, asyik keliling meja makan je.

nota pb: maaf kerana pb kekurangan masa bw blog teman2...

8 ulasan:

  1. wah banyak kucing kat umah, kami dulu ada seekor tapi dah mati,trauma pula nak bela lagi..huhu

    BalasPadam
  2. Kakak n famili suka kucing, hinggakan lebih ramai kucing dari orang dlm rumah ni.

    BalasPadam
  3. jangan la marah2.. hehehe i


    jom baca sekejap.=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

    BalasPadam
  4. "hurmmm sabar je lah pb...apa nak buatkan nasib baik anak2 bulu tu ada byak pulak tu,nama pun sedap2 jer...serabai pun ada..hehhe.."

    BalasPadam
  5. Salam Kak Zana,
    Rasa lucu pulak bila akak panggil anak bulu tu. kena pulak dengan diorang. hehe

    BalasPadam
  6. @L:
    Ok je......biasa la bila dah ramai2 ni..

    BalasPadam
  7. @blogresipi.com:
    Wslm ijan, akak selalu ckp dgn kucing, dah anggap mcm anak sedare plak....hehe...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)