my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Lepas rindu bandar Kajang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAiu88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Pb teman kakak ke pasar Kajang, rindu nak tengok bandar Kajang. Semalam lepak kejap kat Metro, sampaikan hajat anak nak makan yee mee. Tempohari dah dapat putumayam aci depan pasar. Dah macam orang mengidam kami ni......sate kajang tak masuk lagi....

Sempat mata melirik kat ikan bilis, mak aii......dua kali ganda mahalnya banding dengan ikan bilis Sabah. Kalau ada yang kata di Sabah lebih mahal, tak tau la......pb bawa balik tu yang elok, harga disini RM20 ke atas......huhu...

Balik sini macam2 yang diidamkan. Risau seluar jeans kena tinggal kat sini je......atau kena beli seluar baru. Ni belum lagi bawa anak bercuti mandi manda...kopak la poket hubby.

Kakak ipar pb tanya berapa kos balik setiap tahun selain drp tiket free tu? Pb kata, makan ribu jugak la. Tapi pb anggap kita orang balik semenanjung ni ibarat pergi bercuti.....

4 ulasan:

  1. Yeke kak ikan bilis Sabah murah? Ikan bilis mmg mhl la kak.

    =(

    Sy yg duduk Semenanjung nie (Subang Jaya) pun dah lama tak ke Kajang. Hahahah!

    BalasPadam
  2. @Fara:
    Fara dtg tgk sendiri, akak bw melawat ikan bilis....hehe...

    BalasPadam
  3. zana..ada sini lagi ke..moh lah singgah rmh akk..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)