my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Mengejutkan!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

9.00 pagi kakak talipon, dapat berita dari saudara yang kehilangan suami tempohari. Pb pernah post entry di sini beberapa hari lepas. Katanya suspect dah dapat di tangkap dan khabarnya suami saudara pb tu di xxxxx. Ish tak sanggup pb nak tulis kat sini sebab belum dijumpai lagi ......tambahan pula kalau ada apa-apa perkembangan pun pb agak terlewat dapat tau.

Simpati yang teramat sangat dari kami sekeluarga dan hanya doa kami kirimkan. Tabahlah menghadapi ujian sebegini, tidak kita tahu apa hikmahnya.

4 ulasan:

  1. Hish! kesiannya...mintak2 di jauhkan...Amin..

    BalasPadam
  2. Allahuakbar...mudah-mudahan selamat

    BalasPadam
  3. Cik Rose....ntah la, rasa mcm takde harapan.

    BalasPadam
  4. Alin Marlini...harapnya begitulah.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)