my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Beraya di Marang Trengganu

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Ok, sambung balik cerita raya yang belum habis. Sempat ke Trengganu hari tu, lawat mak sedara pb yang anaknya accident sebelum puasa kalau tak silap. Dalam perjalanan kami singgah di Pantai Rhu Sepuloh area Penarek atau Permaisuri. Cantiknya pantai dia, rasa macam nak terjun selam terus kedalam airnya yang biru kehijauan.

Hubby cuma berhenti sekejap je, itu pun anak pb dah bukak kasut turun ke gigi air. Ayah dia punyalah marah sebab kawasan situ agak bahaya untuk mandi manda. Budak ni memang tak boleh tengok pantai la......


kalau posing bagi kat dia....




pantainya bersih (setakat yg pb nampak ni)
Perjalanan dari KB ke Trengganu makan masa hampir 3 jam lebih. Dengan tak ingat rumah makcik kat mana, terpaksa anak dia datang ambil kami di depan masjid Marang. Makcik pb ni asalnya orang Johor, kahwin dengan orang Trengganu, jadi pekat loghat dia.

6 ulasan:

  1. Oh rindu Ganu, tanah tumpah darah bondaku, negeri kelahiran ku...

    BalasPadam
  2. hari tue raya kat Terengganu jugak hihihi

    BalasPadam
  3. ganu kite....lama tak pi pantai camni..rindu kampung halaman...

    BalasPadam
  4. Salam Kak Zana,
    Selamat hari raya buat akak sekeluarga... seronok tengok gambar raya akak dibawah nun, especially bila bergambar ramai2 tu...

    Psst, kite suka idea solok lada benggala tu. sini nak cari cili hijau susah, lada benggala banyak. boleh buat nanti :)

    BalasPadam
  5. boleh tahan juga laut di sini. hari tu saya pergi cherating.. saya suka laut. best...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)