my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

MI Goreng Indomie

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi...

Nak update ringkas je, berjela panjang pun bukan ada orang nak ambil kisah kan?


Encik hubby masak semalam, tak percaya? Masak separuh jalan je.......awalnya orang rumah dia yang potong bawang dan cili. Dia cuma tolong kacau-kacau dalam kuali.

Jadilah macam ni.......


Tanya dia, sedap ke? mencebik je......
Hemmm....dah asalnya memang tak sedap, cuma ubah suai sikit je letak udang dan cili.
Bukan bini tak masak, saje je nak makan maggi. Merasalah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)