my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Moga tabah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Beberapa hari yang lepas pb dapat berita makcik hubby kena operate sebab cancer hati. Sekarang ni masih dihospital. Terkilan juga tak dapat menziarah dia. Bagaimana pun jika ada peluang ketika balik kampung nanti, kami akan cuba jengok juga.

Apa2 pun pb harap dia tabah dan pb tahu dia seorang perempuan yang kuat semangat, macam kakak dia (mertua pb). Jangan fikir pasal kerja atau perkara lain yang tak penting tu. Fikirkan kesihatan diri sendiri dulu ketika ini.

Kami doakan dari jauh, moga aunty cepat semboh dan ceria seperti dahulu. Allah menguji hambanya tidak melebihi dari kemampuan dia. Pasti ada hikmah disebaliknya.


Nak cari info tentang cancer hati....

9 ulasan:

  1. Semoga dipermudahkan... Setiap penyakit ada ubatnyekann... Dgn izin dari allah...insya allah...

    BalasPadam
  2. semoga cepat sembuh. sayu hati je baca kisah orang sakit ni...

    BalasPadam
  3. semuga mak saudara zana dan ahli keluarganya tabah..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)