my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Talam keledek yang mengecewakan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Hari ni mood pb baik je pagi2 tadi. Merancang buat talam keledek kaler purple yang menawan hati.......ops.....talam lapis keledek dari kak wan. Bahan semua dah bancuh dan dah bahagi 2 kaler. Tapi........

Bila sampai lapis yang kedua terakhir, tiba2 gas pb habisssss.........uwaaaaa....kuih ku jadi mangsa. Cuba guna dapur letrik, tak boleh juga sebab dapur frico tu nak periok dia saje. Akhirnya talam tu terbiar, bawah dah masak, atasnya cair. Talipon orang jual gas, tak boleh hantar katanya.......huhu.......tension betul. Rancang nak buat laksam pun kena cancel.  Terpaksa tunggu hubby balik. Biasanya kat taman ni senang dapatkan gas, selalu lalu lalang dengan lori, tinggal lambai je. Tapi bila kita perlu, haram tak nampak.....

6 ulasan:

  1. salam kak zana...sabo jer la...hihihihi

    BalasPadam
  2. salam akak..x pe nti leh buat lain akak...hehe..

    BalasPadam
  3. @Liza:
    Wslm liza.....hehe...mmg kena sabo bnyk2.

    BalasPadam
  4. alala siannnnya zana... nanti cuba buat lg yer...

    BalasPadam
  5. dugaan menguji minda dan perasaan....eee geramnya kalau benda ni berlaku kat kita kan

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)