my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Nasi lemak daun pisang

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Selamat berhari minggu semua. Sarapan apa agaknya? Pb buat nasi lemak je tapi teringin juga berbau daun pisang. Anak pb suka sangat nasi lemak daun pisang..........hari ni ibu dia rajin yang amat!

Maaf, nasinya dah kena sendok.....

3 ulasan:

  1. salam K.zana..skrg ni ssh nk jumpa nasi lemak lam daun pisang,semuanya lam kertas yg kaler coklat tu kan/dlm bekas plastik putih tu.
    Mesti baunya wangi alas ngan daun pisang

    BalasPadam
  2. alamak dah abiss ke nasi lemak daun pisang zana ni...hehe..nnt masak lg yer...

    BalasPadam
  3. ala.. tinggal daun baru nak tunjuk..heheh

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)