my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Wordless Wednesday ke 3

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Tak terkata, memamg mengecewakan......dugaan di bulan februari..kena keluar semula yang lama....

12 ulasan:

  1. yang lama inilah yg tahan lasak Zana... yg baru tak segagah yg lama kan...

    BalasPadam
  2. betul2
    yang lama memang tahan lasak =)

    BalasPadam
  3. Kak, tepon sy pun rosak. Skg pki tepon murah je. Alhamdulillah...

    =D

    BalasPadam
  4. yg lama pon ok..sib baik akak tak terkene dengan pepatah abis madu sepah di buang kan..sib baik simpan lagi yg lama..amat berguna time kecemasan camni eheh

    BalasPadam
  5. salam k.zana,sibbaek ada yg lama ...klu tak mmg xder la alat hubungan kan.Xper guna yg lama dulu,sok2 ada rezeki..tukar yg baru balik :D

    BalasPadam
  6. hp lama tetap jugak dicari klu hp yg baru problem..hehe...nasib ada yg lama..

    BalasPadam
  7. @cheqna:
    Mmg lasak tp yg ni masih baru juga, cuma murah je.

    BalasPadam
  8. @Pok Amai-Amai:
    Ni hilang la Farah, hubby cicir kt skolah.

    BalasPadam
  9. @adarnadzmie:
    Tu la.....ada baru tak pndang yg lama..

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)