my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Takde mood + malas

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Pb rasa tak sedap badan hari ni. Sakit mulut, sakit tengkok (mungkin salah tidur), sakit tumit......mood pun agak sedih je beberapa hari ni. Agak terkilan dengan seseorang yang tak endah dengan pb tapi bukan la hubby. Tak apalah, ni masa kita, tengok esok2 dia cari tak.....

Nak melepak je hari ni......


12 ulasan:

  1. Saba la PB..Mudah-mudahan kite menjadi hamba yang kuat untuk menempuh dugaan2 yang mendatang..

    BalasPadam
  2. salam
    sama cam cheqna
    tengah malas gak ni..jadinye berjalan2 dialam maya =)

    BalasPadam
  3. Alamak kak! Syoknye tgk kucing tu bersantai! Adehh!

    BalasPadam
  4. @cheqna:
    Saya nk bw pun kdg terganggu kerana tenet slow sgt..

    BalasPadam
  5. @Pok Amai-Amai:
    Haha....tiger mmg gitu, kucing kakak tu..

    BalasPadam
  6. moga cepat sembuh ya...
    skrang mmg musim demam.. anak dara ayu salsema.. kasihan pi sekolah dgn hidung berair..

    PS: alahai.. gemukkknya kucing,kucing Pb ya>

    BalasPadam
  7. sy suka kucing..tersangat2..tapi apekan daya duk umah tingkat2..& ade anak kecik plak tu..insyaAllah if duk umah bawah nnti n anak2 dah besar..leh la bela..:-)

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)