my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

WW (4) yang terlewat

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Mengasihi... SURAH AL-MAIDAH,AYAT 88:"Dan makanlah daripada rezeki yang telah diberikan oleh Allah kepada kamu,iaitu yang halal lagi baik,dan bertakwalah kepada Allah yang kepadanya sahaja kamu beriman"

Broadband buat hal......
rupanya, mintak di bayar....



4 ulasan:

  1. saya pun biasa mcm tuu..terlupa la pulak nk membayarnya..bila guna tersangat la rajin bila baya asyik lupe jer..

    BalasPadam
  2. saya selalu jugak lupa nak bayar streamyx kat rumah tu...:)
    kuih kasturi tu kat tempat saya di panggil cucuq kacang...:) suke2X...

    BalasPadam
  3. adarnadzmie...ni bukan lupa je, belum gaji daaa...

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)