my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

abg ipar belanja makan

Tempohari sebelum krismas, abang ipar ku belanja kami makan di sebuah restoran sekitar BBB.
Menunya tomyam, ikan siakap masak tiga rasa, sayur kailan campur ikan masin, ayam goreng halia, udang goreng salut tepung dan sup fish ball.

Hai.......macam mana nak kuruskan badan ni? Akhir2 ni asyik makan luar je..........nak tolak, nanti orang kata apa pula. Tak makan, rasa rugi. Tapi malam tu aku kurangkan makan nasi dan lebih meratah lauk. Hemm....tak jalan jugak..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)