my best friend forever

iklan nuff

Sila godek

Memuatkan ...

Kad raya dari Melurr.....


Baru je terima kad ni dari melurr.......ops!! cikgu azza......cantik manis orgnya. Akak pun nak ucap juga Selamat Hari Raya Aidil Adha pd melurr dan abang..........hati2 bila memandu!!

InsyaAllah jika tiada aral melintang, boleh kita jumpa di Kelantan.

2 ulasan:

  1. salam kak..
    mekaseh tempek..
    hikss..
    rindu ngn panggilan melurr tuh..
    takpe..akak kekalkan je panggil melurr..hehe
    selamat ari raya juga kak..

    BalasPadam
  2. kalau kita jumpa nnti, akan kekal nama tu....tak boleh nk ubah, lidah dah liat.

    BalasPadam

"Pergilah pada hamba KU, lalu timpakanlah berbagai ujian padanya kerana Aku ingin mendengar rintihannya"- (hadis riwayat Thabrani dari Abu Umamah)